Interview met Isabeau

Hee, vandaag heb ik voor jullie een interview met Isabeau! Als eerst wil ik even zeggen dat haar blog SUPER gaaf is! Als ik jouw was zal ik zeker haar blog bezoeken en volgen, klik hier als je haar blog wilt bezoeken ๐Ÿ™‚
Okee we gaan beginnen!

image

Vraag 1: Hoelang heb je je blog al?

Isabeau: Vanaf juni 2014 ben ik begonnen met mijn blog ByIsabeau.

Vraag 2: Hoe oud was je toen je zeker wist dat je een blog wou beginnen?

Isabeau: Vanaf dat ik ongeveer 16 jaar was.

Vraag 3: Heb je een doel met je blog, zo ja welke?:)

Isabeau: Mijn doel is om andere te inspireren en om niet bang te zijn om jezelf te zijn op het mode gebied!

Vraag 4: heb je ook nog andere dingen die je zou willen schrijven op je blog (iets anders dan fashion en make-up;))

Isabeau: Ik vind interieur ook heel leuk, en iets over eten, maar daar moet ik me nog in gaan verdiepen haha!

Vraag 5: Wat is je lievelings
winkel?

Isabeau: De monki & de BrandyMelville.

Vraag 6: Welke blogger is echt een groot voorbeeld voor jouw?

Isabeau: Ik heb er niet echt specifiek 1 maar ik vind Diana van DisforDazzle wel een van de leukste Nederlandse bloggers.

Vraag 7: Zijn de kleren die je draagt(op je blog)allemaal van jouw?

image

Isabeau: Jaa alles wat ik draag zijn mijn eigen kleren, maar ik krijg ook soms kleren gesponsord van webshops.

Vraag 8: Denk je dat je over 15 jaar nog steeds blogt?

Isabeau: Zeg nooit nooit ๐Ÿ˜‰

Vraag 9: Wat voor hobby’s heb je naast bloggen?:)

Isabeau: Naast bloggen zijn mijn hobby’s sporten, ik hockey namelijk, iets doen met vriendinnen en shoppen ofcourse!

Vraag 10: Heb je weleens stomme reacties gehad, wat doe je dan?

Isabeau: Niet vaak maar wel soms, maar dat negeer ik gewoon haha!

Vraag 11: Wat vind je het leukste aan bloggen?

Isabeau: Het leukste aan bloggen vind ik de interactie met mijn lezeressen en volgers’.

Vraag 12: De laatste vraag,Heb je tips voor mensen die ook een fashion-blog willen starten?

Isabeau: Een tip is om jezelf te zijn en foto’s te maken van goede kwaliteit! 😘

Dit was het interview met Isabeau! Vond je het leuk? Comment below💕

image

Liefss Maartje

2 gedachtes over “Interview met Isabeau

Geef een reactie

